طراحی پوشش ساختمان
رویال ساخت پوشش های ساختمانی با کارایی بالا و پایدار را تولید می کند ، در نتیجه این پوشش ها حداکثر راحتی را در طراحی به کاربران ارائه می دهند.
معماری
ما ساختمان ها و سازه ها را هدفمند ، ساده ، کارآمد و زیبا طراحی می کنیم
فیزیک ساختمان
استفاده خلاقانه از ابزارها ، مهارتها و روشهای پیشرفته تحلیلی ، که سبب طراحی ساختمانهایی متناسب با محیط زیست شده است
مهندسی خدمات ساختمان
ما با ترکیب تخصص در مهندسی مکانیک ، برق و مهندسی بهداشت عمومی ، زیرساختهایی را که یک ساختمان نیاز دارد طراحی می کنیم تا افرادی که از آن استفاده می کنند خوشحال شوند
معماری مناظر
معماران فضای باز رویال ساخت با خلاقیت های نو، چشم انداز های متفکرانه و پایدار را ایجاد می کنند. از مفهوم گرفته تا ارائه، ما در طیف متنوعی از پروژه ها در همه مقیاس ها و جغرافیاها کار می کنیم
Previous
Next

ساختمان های کافی وجود دارد که به درستی کار نمی کنند و برای نتیجه کار ناراحت کننده و پر هزینه هستند. عامل اصلی این ارتباط ، فناوری یک ساختمان است. هنگامی که نوبت به مهندسی خدمات ساختمان ، مهندسان معادل و مشاوران می رسد ، تخصص در توسعه و برنامه ریزی گناهان متناسب با مفاهیم فناوری صرفه جویی در انرژی و کارآیی اقتصادی را دارند و اطمینان حاصل می کنند که در هنگام ساخت ، آنها به درستی کار می کنند. درست به شعار: تا آنجا که لازم باشد فن آوری اندک باشد.

تیم های ما از متخصصان مهندسی خدمات ساختمانی باتجربه برای در نظر گرفتن کلیه معاملات بین واسطها و همکاری با شما به عنوان اصلی و با معمار برای تهیه و اجرای راه حلهای فنی پایدار استفاده می کنند. تیم ما از طراحان انرژی و کارشناسان اجرای با جدیدترین ابزارها کار می کنند. سه بعدی ، سیستم های برنامه ریزی قادر به BIM با ابزار محاسبه و شبیه سازی یکپارچه. برنامه ریزی مهندسی خدمات ساختمان با اطمینان از کیفیت و سازگار با نتایج ، از مرحله ایده نوآوری گرفته تا اسناد مناقصه با امنیت تکمیلی. این رویکرد پایه و اساس اجرای حرفه ای را تشکیل می دهد و حاشیه مکمل ها را به حداقل می رساند.

مفاهیم انرژی ما تنها منبع نوآوری هایی نیست که ما برای شما ذخیره کرده ایم. در برنامه ریزی مهندسی خدمات ساختمان ، در سالهای اخیر ما راه حل های فناوری را توسعه داده ایم که مدولار هستند و می توانند از پیش ساخته باشند. این راه حلها منجر به پیشرفت چشمگیر در کیفیت می شوند. علاوه بر این ، با ابزار خود ، DS-Emulation ، یک نیمکت تست مجازی برای اندازه گیری و کنترل اجزای تجهیزات ایجاد کرده ایم که در هر جای دیگر در صنعت ساخت و ساز بی نظیر است. با این وجود ، ما می توانیم قطعات تجهیزات اندازه گیری و کنترل را حتی قبل از آنها آزمایش کنیم. نصب شده در ساختمان این به ما امکان می دهد تا حتی قبل از به کار انداختن ، عملکرد مؤثر آن را نیز آزمایش کنیم.

خدمات مدیریت ساخت به صورت صفر تا صدی یا جزیی از پروژه می باشد که با توجه به نوع پروژه به صورت درصدی یا کلیدی قابلیت اجرا دارد.

خدمات مدیریت ساخت :

به بالای صفحه بردن