یافتن سرمایه گذاران

بسته شدن موفقیت آمیز فرایندهای توسعه

تکمیل موفقیت آمیز توسعه مالکیت نیاز به یافتن خریداران برای زمین و ساختمان دارد. سرمایه گذاران خوب اجرای سریع و پایدار را بر اساس پارامترهای تعریف شده قبلی و مشخصات برنامه ریزی شهری ضمانت می کنند.

مهندسین و مشاوران رویال ساخت از همان ابتدا تا روند بازاریابی در زمینهای ساختمانی خالص از فرآیند توسعه پشتیبانی می کنند. خواه توسعه ملک شامل ساختمانهای جدید یا تأسیس شده باشد ، سرمایه گذاران باید در سریعترین زمان ممکن یافت شوند. برای انواع مختلف تحولات ، گروه های سرمایه گذار و خریداران بالقوه وجود دارد.

روش های متفاوتی نیز برای یافتن سرمایه گذاران وجود دارد – از مدل های مختلف مناقصه برای فروش املاک برای هدایت رویکردهای سرمایه گذاران بالقوه. با شبکه منطقه ای و بین منطقه ای ما ، فروشنده را تضمین می کنیم که سرمایه گذاران مناسب برای پروژه پیدا می شوند. اقدامات شامل نزدیک شدن به سرمایه گذاران ، درج در رسانه های منتخب ، ارائه در نمایشگاه های تجاری و همکاری با شرکای فروش خارجی است. ما در جریان مذاکرات مرتبط از طریق امضای قراردادهای خرید سایت از شما پشتیبانی می کنیم.

مهندسین رویال ساخت و مشاوران مذاکرات خرید سایت را تا زمانی که امضاء و امضاء اسناد انجام شود پشتیبانی می کند و دلال می کند و نشان دهنده علاقه مشتری در کل مراحل است.

روابط عمومی و مشاوره عمومی

برنده شدن مردم و ارتقاء پذیرش

از آنجا که از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، مهم است که برای عمران و پروژه های املاک و مستغلات پذیرش گسترده ای از طرف اعضای جامعه حاصل شود. این امر به ویژه صادق است زیرا تغییرات دور دست به ویژه در محدوده های تعیین شده ، اغلب مربوط به مسائل شهری مرکزی مانند تراکم ترافیک ، سر و صدا و توسعه کاربردهای مختلط است.

اما پذیرش گسترده فقط با توضیح زودهنگام و روشن اهداف و در صورت لزوم ، دخالت عموم مردم در فرایند برنامه ریزی حاصل می شود.

مهندسین و مشاوران رویال ساخت می توانند از مراحل روابط مقدماتی و برنامه ریزی با استفاده از اشکال ویژه مشارکت مانند تالارهای شهروندان یا رویدادهای ساختمان سازی که با همکاری نزدیک با سرمایه گذار ، کاربران ، مقامات محلی و شهروندان ترتیب داده می شود ، از روابط عمومی پشتیبانی کنند. در صورت لزوم ، ما همچنین در مورد موضوعات کلیدی خاص ، کمپین های خاص گروه هدف را انجام می دهیم.

ادغام نزدیک با بازاریابی و پشتیبانی از فروش در پرداختن به اعضای عمومی ، شرکت ها و سیاستمداران به عنوان رهبر افکار از اهمیت برخوردار است. دلیل مشارکت مبتنی بر وب ، مشارکت مبتنی بر وب از اهمیت بالایی برخوردار است و دلیل آن این است که گروه مهندسین و مشاوران رویال ساخت ، بسترهای اطلاعاتی و ارتباطی را در خانه ایجاد می کنند.

بازاریابی و پشتیبانی از فروش

ارتباط شفاف از کلمه بروید

بازاریابی و فروش برای موفقیت یک پروژه املاک و مستغلات همانند برنامه ریزی شهری یا فنی بسیار مهم هستند. دلیل آن ساده است: دانش بازار و تخصص املاک و مستغلات نقش مهمی در تعیین خصوصیات یک ملک یا منطقه شهری دارند. اما یافتن ابزارهای ارتباطی و بازاریابی مناسب برای کالای منحصر به فرد دارایی ساده نیست.

مهندسین و مشاوران رویال ساخت تحقیقات بازار ، چشم انداز صدا و برنامه ریزی بازاریابی را از اهمیت اصلی می دانند. به عنوان بخشی از بازارها و تجزیه و تحلیل سایت و همچنین تعریف گروه هدف ، ما پارامترهای اصلی برنامه ریزی مانند اندازه ، کیفیت ، قیمت و دوره فروش را در مراحل اولیه تعریف می کنیم. با هماهنگی مشارکت کنندگان در بازار ، سرمایه گذاران ، برنامه ریزی حاکمیت و تیم برنامه ریزی ، اهداف مشخص را حفظ می کنیم.

در حین تحلیل ، صدای بازار و ارتباطات بازار ، تمام اقدامات را آماده می کنیم و آنها را در بودجه و برنامه تثبیت می کنیم. صداي سيستماتيك بازار اجازه مي دهد كه در مرحله اولي از توسعه ، امكان پذيرش و امكان پذيري يك دارايي فراهم شود. در نتیجه ، ما می توانیم از حمایت از خریداران و فروشندگان ، دانش و دانش کسب کنیم.

ما حتی بعد از اتمام پروژه ، پشتیبانی کاملی را ارائه می دهیم – به عنوان مثال با توسعه حضور حرفه ای وب یا با برگزاری نمایشگاه های تجاری. ما پیامها و اهداف را بطور واضح در مفهومی که مخصوصاً برای پروژه شما طراحی شده است ، شکل می دهیم و آنها را در یک کتابچه راهنمای ارتباطی جمع آوری می کنیم.

کارشناسان ما به عنوان نمایندگان املاک عمل نمی کنند بلکه به عنوان مشاور و کنترل کننده فعالیت می کنند. آنها از طریق برقراری ارتباط مستقیم و مستندات بدون درز از روند بازاریابی ، اعتماد به دست می آورند. فرآیندهای ساختاری برای ارتقاء وفاداری سرمایه گذار ، طیف وسیعی از خدمات ما را دور می زند.

تأیید تصویب ساختمان

اساس موفقیت اقتصادی

توسعه یا توسعه مجدد اراضی مورد استفاده یا استفاده نشده نیاز به مفاهیم نوآورانه و کاربردی و همچنین اقتصادی دارد. فقط چنین مفاهیمی می توانند مبنایی برای توسعه باشند که هم از نظر معماری و هم از نظر برنامه ریزی شهری و هم از نظر اقتصادی مناسب باشد.

فرایندها باید بطور جداگانه متناسب با اهداف مشتری و پارامترهای پروژه تنظیم شوند. مدت زمان ، هزینه و نتایج بسته به این که پروژه یک کمیسیون مستقیم ، گزارش برنامه ریزی ، یک کمیسیون متعدد یا یک رقابت برنامه ریزی مطابق با RPW (دستورالعمل های مسابقات برنامه ریزی) با یا بدون پیش پردازش باشد ، متفاوت است.

مهندسین و مشاوران رویال ساخت و مشتری در ابتدا در مورد فرآیند مناسب تصمیم می گیرند. اما صرفاً “انتخاب صحیح” کافی نیست. بلکه کل فرآیند باید به روشی انجام شود که از نظر قانونی ضد آب باشد.

به همین دلیل ، پروژه های پیچیده به طور خاص به شریک زندگی نیاز دارند که بتواند بطور سیستماتیک مسائل فنی را درک و ارزیابی کند و روند کار را به سمت موفقیت راهنمایی کند. ما بر اساس چندین دهه تجربه در این زمینه ، در تمام مراحل انجام وظایف و هماهنگی و کنترل کلیه خدمات لازم را انجام می دهیم.

مهندسین و مشاوران رویال ساخت تیم مناسبی را برای مسابقات برنامه ریزی شهری و مسابقات معماری تشکیل می دهد و بنابراین به خوبی آماده شده است تا نه تنها الزامات برنامه ریزی شهری برای توسعه ، فضای باز شهری و استفاده از زمین بلکه همچنین الزامات فنی خاص برای ساخت و سازها را نیز کمک کند.

شروع پروژه ها

ایجاد راه حلهای مناسب

فرآیندهای توسعه می توانند از دو طریق شروع شوند: یا سرمایه گذار یا کاربر که به دنبال یک مکان مناسب است یا صاحب یک سایت ساخت و ساز به دنبال یک ایده مناسب برای پروژه است. هر گروه انگیزه ها و انتظارات متفاوتی دارد. مهندسان و مشاوران رویال ساخت هر دو گروه را با ارائه املاک و مستغلات و دانش فنی در توسعه ایده های عملی پروژه پشتیبانی می کنند.

به عنوان یک مشاور در مرحله توسعه ، ما فرایندهایی را برای بررسی قابلیت اطمینان پروژه از دیدگاه مجوزهای اقتصادی ، سیاسی و برنامه ریزی آغاز می کنیم. به این ترتیب ما به تدریج سرمایه گذاران ، صاحبان سایت ها و مقامات دولت محلی را به عنوان شریک زندگی جمع می کنیم. کارشناسان ما این نقش را نه به عنوان نمایندگان املاک و مستغلات بلکه به عنوان مشاورین بی طرف انجام می دهند که می توانند ضمن ارزیابی پروژه با شبکه گسترده ای از کارشناسان تماس بگیرند.

ما تجزیه و تحلیل سایت و بازار و همچنین تجزیه و تحلیل صنعت و رقابت را برای تأیید ایده های پروژه های موجود و ایجاد پروفایل های مناسب سایت انجام می دهیم. فرایند آغاز پروژه حرفه ای ما در درجه اول با هدف اطمینان از امکان سنجی اقتصادی و سیاسی ایده شما در مرحله اولیه انجام می شود.

به این ترتیب ، ما دیدگاه یک سرمایه گذار یا توسعه دهنده پروژه را در ایده پروژه ادغام می کنیم تا یک مفهوم پایدار و پایدار را در بازار قرار دهیم. در این زمینه ، مهندسان و مشاوران رویال ساخت مدلهای سازمانی و اجرایی و همچنین مفاهیم مالی و ارزش گذاری املاک را توسعه می دهند. پارامترهای فنی و برنامه ریزی نیز در مراحل اولیه روشن می شوند.

ما فرایند توسعه را در حال حرکت هستیم و از ابتدا ارزیابی صحیحی در مورد دستیابی به اهداف خود ارائه می دهیم.

به بالای صفحه بردن