"امروزه هیچ چیز مانند دیروز نیست"

با وجود گسترش و تنوع صنایع ، انتخاب بهترین ها امری پیچیده و تخصصی شده است. در این راستا با بهره­ گیری از یکی از ارزشمندترین سرمایه ­های خود یعنی تجربه و نیز راهکار تخصصی و آکادمیک یعنی مجوز نظام مهندسی ساختمان ، مجموعه­ ای تحت نام گروه فنی و مهندسی رویال ساخت بنیان نهاده شد.
 
این مجموعه یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه صنعتی الکتروچشم می باشد. گروه صنعتی الکتروچشم توانسته است به عنوان یک هلدینگ دپارتمان هایی را در بخش های مسکن و توسعه شهری ، پیمانکاری عمومی ، مالی ، اعتباری ، سرمایه گذاری ، تولیدی ، صنعت و بازرگانی و بهینه سازی مصرف انرژی در یک مجموعه کارا گرد هم آورده و با رویکردهای شایسته مدیریتی و استفاده از کارشناسان خبره و همکاری سازمانی اقدام به توسعه و پیشبرد اهداف نماید.
 
بنابراین با بکارگیری سایر فعالیت­ های مرتبط با گروه صنعتی الکتروچشم باعث ایجاد ارزش افزوده حاصل از هم افزایی شده تا با بهره­ گیری از مزیت­ های رقابتی یکدیگر امکان ارائه خدمت ارزنده تری فراهم آید.

 

"ویژگی ها"

| اصول اخلاقی:

رعایت آیین نامه اخلاقی و منشور اخلاقی و حفظ ارزش ها در قبال مشتریان و شرکای محترم الویت ارائه همه خدمات مجموعه رویال ساخت بوده و هست.

| ارائه مستقیم :

محصولات پنجره دوجداره توسط واحد تولیدی شرکت آماده می شود، همچنین دیگر متریال های مورد نیاز نیز از نمایندگی های مستقیم یا واردکننده های اصلی تهیه می شود.

| تا 20% زیر قیمت :

فعالیت مستمر با شرکت های تولیدی و اصلی در جهت تهیه مصالح و متریال ، امکان خرید را با قیمت هایی بسیار ارزان تر محیا نموده است و این امر باعث کاهش بهای تمام شده می شود.

| بهره گیری از متدهای روز:

با تلفیقی از هنر و تجربه

| سهولت در پرداخت :

در بسیاری از مواقع خرید متریال بصورت چکی و حتی مدت طولانی تر از روال معمول فروشندگان صورت می پذیرد که این مورد نیز برای شرکای رویال ساخت که بصورت درصدی مشارکت در ساخت نموده اند مزیت بزرگی محسوب می شود.

| نماد اعتماد :

سابقه بنام گروه صنعتی الکتروچشم که 15 سال در بازار تولیدی و خدماتی کشور رضایت هر مخاطبی را حاصل کرده پشتوانه مطمئن کیفیت و اعتماد برای مشتریان و سرمایه گذاران مجموعه رویال ساخت را به همراه دارد.

| تجربه طولانی و کادر متخصص :

باعث گردیده تا متریال های اصلی و درجه یک از دنیایی از اجناس تقلبی و غیر مرقوب به راحتی تشخقیص داده شود و با قراردادهای مناسب و گارانتی وخدمات پس از فروش مطلوب تهیه شوند.

مهندسین و متخصصین ما در کادر اجرایی و اداری نیز از زیردست ترین افراد می باشند تا در کنار بهترین کیفیت در اجرا از سرعت مناسب امور اداری در ارگان های مختلف نیز بی بهره نمانیم.

به بالای صفحه بردن