مدیریت انرژی

از انرژی خود نهایت استفاده را ببرید

انرژی یکی از منابع کمیاب آینده خواهد بود. برای مدت طولانی ، مصرف انرژی در پروژه های تجاری و صنعتی بسیار ناچیز تلقی می شد. با این حال ، قیمت انرژی و بحث کربن منجر به افزایش علاقه به پتانسیل پس انداز در این منطقه نیز می شود. اما این پتانسیل به طور معمول پنهان است. خدمات مدیریت انرژی ما پتانسیل صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه را کشف کرده و اقدامات پس انداز و ایجاد بهینه سازی عملیات استراتژیک را به همراه شما پیاده سازی می کند.

در بیشتر موارد ، کنترل فقط تصوری مبهم از هزینه های عملیاتی کارخانه های صنعتی و ساختمان های تجاری دارد. مدیریت انرژی در اینجا با استفاده از نشانگرهای نیمکت برای شناسایی بیشترین ارزش در حین اقدامات و تعیین لیستی از اولویتها آغاز می شود. ما سپس با کارشناسان شما برای تحلیل ساختمان های موجود و تهیه لیست مشترک از اقدامات بازدید ، از سایت بازدید می کنیم. معیار اصلی این اقدامات این است که آنها حداکثر ظرف مدت سه سال خود را پرداخت می کنند. سرانجام ، ما داده هایی را برای یک برنامه سرمایه گذاری ارائه می کنیم که در آن سرمایه گذاری های مورد نیاز و پس انداز مورد انتظار به تفصیل ارائه شده است. پس از تأیید مدیریت ، ما درمورد مراحل مناقصه و اعطای قرارداد برای کار توصیه می کنیم. در حین تحقق ، اجرای اقدامات را کنترل می کنیم و میزان دستیابی به اهداف پس انداز را ارزیابی می کنیم.

با استفاده از سیستم مدیریت انرژی ، ما یک فرایند بهینه سازی و نظارت بر انرژی مداوم را ایجاد می کنیم و پایه و اساس انتقال انرژی خود را می گذاریم.

مجوز ساختمان سبز

تضمین بازار فروش

عموم مردم ، سیاستمداران و صنعت با چالش های بزرگی روبرو هستند: نگرش مسئولانه به جهان طبیعی ، فن آوری انرژی دوستانه با آب و هوا ، صرفه جویی در استفاده از منابع و دسترسی به آب آشامیدنی تمیز معیارهایی است که تصمیم گیری در مورد آینده ما خواهد کرد. این فاکتورها از مدت ها قبل متوقف نشده اند که فقط در مورد ساختمان های ما اعمال شوند و به طور فزاینده ای برای واحدهای بزرگتر مانند مناطق شهری اعمال می شوند.

ما بر اساس چندین دهه تجربه در زمینه برنامه ریزی و ساخت ساختمان های پایدار و توسعه کل ولسوالی ها ، شما را از ایده و ایده برای مناطق و ساختمان های جدید از طریق تجزیه و تحلیل و بهینه سازی ساختمانهای مستقر یا کل اوراق بهادار ملک تا صدور گواهینامه و کارآیی پشتیبانی می کنیم. بهینه سازی ساختمانهای در حال کار.

با استفاده از خدمات مدیریت پایداری نمونه کارها و کابین خلوت مدیریت نمونه کارها ، ما با شما همکاری می کنیم تا ساختمان های شخصی یا کل نمونه کارها را برای پایداری و بهره وری انرژی تنظیم کنید. و با استفاده از نقشه گرما ، ما خواص پریشان را دوباره به بازار عرضه می کنیم.

مهندسی ارزش و مشاوره فنی

اطمینان از همه چیز پس از تحویل کار می کند

یک مفهوم فناوری پایدار پایه و اساس ساختمانهای اقتصادی را تشکیل می دهد. این فرضیه برنامه ریزی تجاری چندگانه در ساخت و ساز ساختمان ، نما و مهندسی خدمات ساختمان است در حالی که بر کارایی کارآمد متمرکز است. برای اطمینان از این امر ، ما مطالب برنامه ها برای سازگاری با خواسته های کاربردی ، کیفی و اقتصادی در بازی را مرور می کنیم. در صورت لزوم ، ما خواهان تجدید نظر در برنامه ها هستیم.

اول ، ما ایده ها و الزامات شما را به پروفایل های الزامات کاربردی و اقتصادی ترجمه می کنیم ، به اصطلاح “مشخصات برنامه ریزی”. به عنوان مثال ، در مورد مسابقات معماری ، ما برای رعایت مشخصات برنامه ریزی ، از طراحی و ساخت مفاهیم فناوری استفاده می کنیم و بهینه سازی برنامه ریزی را کنترل می کنیم.

در حین برنامه ریزی اجرا و دعوت به مناقصه ، ما محاسبه كنترل های خودمان را انجام می دهیم زیرا پیروی از مفاهیم بهینه شده را با استفاده از اصل “نظر دوم” نظارت می كنیم ، تخصص و تجربه خود را از بسیاری از پروژه ها به مرحله اجرا می رسانیم. در مرحله تحقق تمرکز ما تضمین عملکردی و کیفیت از طریق نظارت واجد شرایط و یا در مورد پروژه های ساختمانی بخصوص پیچیده ، از طریق مدیریت پروژه فنی شامل یک فرآیند ساختاری پذیرش ، پذیرش و واگذاری.

ما همچنین بررسی های رابط کاربری مهندسی خدمات ساختمان ، طراحی انرژی ، مدیریت تأسیسات ، فیزیک ساختمان ، نمای ساختمان و ساختمان را بررسی می کنیم. اگر یک پروژه در جهت اشتباه شروع به توسعه کند ، ما بطور منظم آن را به مسیر خود باز می گردیم. اثر یکی از پشتیبانی های جامع و تضمین کیفیت پروژه شما با رویکرد راه حل است که رابطه صحیح بین توابع و هزینه ها را تعیین می کند.

به بالای صفحه بردن